בחרו את השפה שלכם

רפואת העתיד היא קודם כל רפואה מונעת

קבלו תוכן מעורר השראה!


    ניקוי רעלים ע"י חוקן קפה

    כשאנחנו אומרים תזונה אנחנו כמובן לא מתייחסים רק למזון אורגני אותו אנו צורכים באכילה או שתיה, אלא לכל האקולוגיה אשר מזינה את קיומנו, החל מסביבת חיים, תזונה אנרגית ותזונה רגשית, דרך תזונה תודעתית ועד תזונה רוחנית. גם בהתייחסותנו למזון, איננו מתייחסים רק להיבט הביולוגי של המזון, אלא גם להיבטים האנרגטיים של המזון.

    אחד האספקטים החשובים ביותר בתזונה ע”פ גישת הרפואה האינטגרטיבית המאחדת, קשור גם בניקוי רעלים. את פינוי הרעלים מהגוף אנו מעוניינים לעשות בדרכים הכי אפקטיביות ומהירות שניתן, במטרה להעלות את רמת החיוניות של הגוף באופן מהיר ככל שניתן.

    אחת הדרכים שאנו מלמדים ומיישמים במרכז הטיפולים של ד”ר נאדר בוטו, היא חוקן קפה להעלאת רמת החיוניות.

    מחקרים רבים שנעשו בעולם וביקשו לבדוק את טיב השפעתו של הקפה על בריאות גוף האדם, דיווחו על ירידה במקרי סרטן המעי הגס, ועל זיהוי נוגד חמצון הידוע כ methylpyrudunium המעודד את פעילותם של אנזימים המדכאים את התפתחות סרטן המעי הגס. אך למעשה זה הרבה מעבר לזה.

    יעילותו של חוקן הקפה התגלתה במהלך מלחמת העולם הראשונה על ידי אחות שעבדה בבית חולים שדה. מאחר שמשככי כאבים ועירויי נוזלים לא היו בנמצא, ביצעה האחות חוקני קפה לפצועים שלא היו מסוגלים לשתות אותו. התוצאות היו מפתיעות! הכאבים הקשים ביותר נעלמו תוך זמן קצר, והשפעת הקפה נמשכה זמן רב. ההקלה בכאב הייתה משמעותית יותר משימוש במשככי כאבים שהיו מקובלים באותה תקופה.

    אנו יודעים לומר היום שחוקן הקפה מנקה ומטהר היטב את מערכת העיכול, מגביר את המתח השרירים התקין (טונוס) במעי הגס ואת תנועות הכיווץ הגליות שלו (פריסטלטיקה), מסייע לכבד בתהליך ניקוי רעלים מהדם, מטהר את כיס המרה, מטעין אנרגטית ומגביר את רמת החיוניות של האורגניזם.

    חוקן קפה במסגרת המרכז

    המרכז, אשר מנוהל תחת חסותו המקצועית של ד”ר נאדר בוטו, כולל צוות מטפלים מקצועי ומנוסה מאוד, קליניקות מתקדמות, טכנולוגיות טיפול חדשניות ותוכניות ליווי לתמיכה שוטפת במטופלים, לאורך מסע ההחלמה שלהם.

    אחד השירותים אותם מנגיש המרכז למטופליו הנו טיפול בחוקן קפה. בנוסף לביצוע החוקן עצמו, הטיפול כולל גם הדרכה ליישום עצמאי של חוקן קפה בבית, כולל מכירה של האביזרים הנדרשים לביצוע החוקן (וקפה אורגני כמובן).

    לתיאום טיפול בחוקן קפה מוזמנים ליצור עמנו קשר. פשוט התקשרו ו/או השאירו הודעה כאן באתר.

    חוקן קפה:
    > מנקה ומטהר את מערכת העיכול
    > מגביר את מתח השרירים התקין במעי הגס
    > מסייע לכבד בתהליך ניקוי הרעלים מהדם
    > מטהר את כיס המרה
    > מטעין אנרגטית (עשיר בנוגדי חמצון)
    מומלץ לבצע חוקן קפה כפעם בשבוע ובמקרים של מחלות וחוסר אנרגיה ניתן לבצע כמה פעמים בשבוע ואף על בסיס יומי.

    להורדת עלון הדרכה לביצוע חוקן קפה באופן עצמאי: לחצו כאן 

    צוות המטפלים שלנו

    בואו להכיר את המטפלים שלנו 💗

    כלל מטפלי המרכז הנם מטפלים מוסמכים ברפואה אינטגרטיבית מאחדת, אשר הוכשרו אישית ע”י ד”ר נאדר.

    צוות המטפלים של המרכז נהנה מליווי מקצועי ומקיף מצד אנשי מקצוע נוספים, לרבות ד”ר נאדר עצמו, כל זאת לצד תשתיות רפואיות מתקדמות וטכנולוגיות חדשניות, חלקן ייחודיות ובלעדיות בישראל.

    להיכרות עם צוות המטפלים: לחצו כאן

    אנו ממליצים לכם להיעזר ולהיות קשובים להכוונה של צוות הקבלה המקצועי שלנו, אשר מטרתו להיטיב את ההתאמה בין כל מטופל ומטופלת לאיש המקצוע המתאים ביותר עבורם.

    הנכם מוזמנים להכיר ולהתרשם מצוות המטפלים שלנו.

    במידה והנכם מעוניינים במטפל ספציפי, אנא ציינו זאת בעת פנייתכם למרכז.

    arrow-up.svg














      דילוג לתוכן