בחרו את השפה שלכם

רפואת העתיד היא קודם כל רפואה מונעת

קבלו תוכן מעורר השראה!


    שטיפה אנרגטית רגשית

    מטרת הטיפול בשטיפה אנרגטית רגשית, אותה פיתח ד”ר נאדר בוטו, היא לשחרר חסימות אנרגטיות שנגרמו ממשברים נפשיים, באמצעות חידוש הזרימה האנרגטית בין שני הקטבים העיקריים, שחרור שבעת מרכזי האנרגיה ופתיחת תעלות האנרגיה – המרידיאניים.

    הטיפול בשטיפה האנרגטית מאפשר גישה לתכנים של התת מודע של הנשמה האנושית. הוא מאפשר התמקדות ברובד עמוק של אסוציאציות, מכיוון שהמטופל חודר למאגרי זיכרון שאינם נגישים להכרה המודעת.

    במהלך תהליך השטיפה האנרגטית, יחסי הגומלין המוכרים בין ההכרה המודעת לזו שאינה מודעת עוברים ריענון, וכך מתאפשרת גישה לכל המידע הקיים בנשמה, בעיקר בהקשר של משברים נפשיים לא פתורים. המידע “נשטף” החוצה ללא חסימות או הגבלות שנוצרו ע”י עצמנו, במישורים הפיזיים והנפשיים.

    כדי להגיע לתוצאות ריפוי אופטימליות יש לערוך אבחון לפני שניגשים לשטיפה. האבחון מבוצע כמובן במסגרת פגישת הטיפול ע”י המטפל, תוך שילוב כלי אבחון שונים (ע”פ שיקול המטפל) כגון: שיחה אישית, אבחון ע”פ הקוד האנושי, אבחון ע”י עפעוף ולפעמים גם ביצוע בדיקת חיוניות – BTA – טרם מועד הטיפול.

    שלב האבחון מאפשר למטפל בירור מקיף של היסטוריית המטופל, תוך הצגת שאלות הנוגעות ישירות למרכזי האנרגיה החסומים. האינפורמציה המתקבלת עשויה לעזור למטפל לעזור למטופל “לשלוף” את החומר הרלוונטי במהלך השטיפה האנרגטית.

    לאחר השטיפה, חשוב לעבד את הרגשות, התובנות והמידע שעלו במהלך האבחון והשטיפה, כדי לאפשר תהליך יעיל של התפתחות רוחנית, המקנה למטופל תחושת אושר ושחרור.

    למי השטיפה האנרגטית מתאימה?

    השטיפה האנרגטית מתאימה לכל אדם (וגם לילדים), אשר אינם סובלים מהפרעות פסיכיאטריות או מרמת חיוניות נמוכה באופן משמעותי. מאחר והשטיפה האנרגטית מורידה את רמת המתח בתאי הגוף, במצב בו רמת החיוניות נמוכה משמעותית מלכתחילה, תהיה תחושת החמרה מכיוון והמתח כיסה על חוסר החיוניות.

    במקרה של נשים בהריון מתקדם (החל משבוע 36) יש להתייעץ עם רופא טרם קבלת טיפול בשטיפה אנרגטית.

    מתי לא נבצע שטיפה אנרגטית:

    > מטופלים עם הפרעות פסיכיאטריות כגון פסיכוזה, סכיזופרניה, אובססיה וכו’.

    > מטופלים בעלי רמת חיוניות נמוכה באופן משמעותי, כגון אנשים אשר אינם יכולים לעלות במדרגות שתי קומות מבלי להתעייף (לעיתים קורה בעת דיכאון או עקב קבלת טיפולים כימיים)

    > חולים לאחר אירוע מוחי שגרם לשיתוק או מחלות נוירולוגיות שלא מאפשרות למטופל לשכב על הגב עם רגליים מפוסקות (ישנה תנוחה גופנית ספציפית הנדרשת במהלך השטיפה)

    טרם ההגעה לטיפול מומלץ ליישם את ההנחיות אשר נמסרות ע”י צוות הקבלה של המרכז שלנו, ובנוסף לצפות בסרטון ההסברה הזה:

    >> הנחיות לקראת טיפול <<

    שטיפה אנרגטית לילדים:
    השטיפה האנרגטית מומלצת גם לילדים בכל גיל, בתנאי שיהיו מסוגלים לשתף פעולה ולשכב בזמן השטיפה. בטיפול בשטיפה אנרגטית לילדים אין לחיצות על נקודות המגע, אלא רק נוגעים או מעבירים יד על הנקודות. בדרך כלל, בני ארבע כבר מסוגלים לקבל הנחיות ולעבור שטיפה, אך אי אפשר לצפות מהם לתגובות רגשיות או גופניות כפי שמצופה ממבוגרים.

    באשר לתינוקות ופעוטות – מומלץ לעשות שטיפה לאם, שהיא המרפאה הטובה ביותר עבור ילדיה, וללמד את האם כיצד לעשות זאת בבית לילד, כדי לשמור על מרכזי האנרגיה פתוחים. משך השטיפה אצל ילדים הוא בדרך כלל קצר יותר.

    הטיפול בקטינים מחייב כמובן אישור וליווי ע”י אחד ההורים, וכמובן את הסכמת הילד. במהלך הטיפול עצמו ההורה לא בהכרח צריך להיות נוכח בתוך חדר הטיפולים, תלוי במקרה ובגיל הילד (כל מקרה לגופו).

    צוות המטפלים שלנו

    בואו להכיר את המטפלים שלנו 💗

    כלל מטפלי המרכז הנם מטפלים מוסמכים ברפואה אינטגרטיבית מאחדת, אשר הוכשרו אישית ע”י ד”ר נאדר.

    צוות המטפלים של המרכז נהנה מליווי מקצועי ומקיף מצד אנשי מקצוע נוספים, לרבות ד”ר נאדר עצמו, כל זאת לצד תשתיות רפואיות מתקדמות וטכנולוגיות חדשניות, חלקן ייחודיות ובלעדיות בישראל.

    להיכרות עם צוות המטפלים: לחצו כאן

    אנו ממליצים לכם להיעזר ולהיות קשובים להכוונה של צוות הקבלה המקצועי שלנו, אשר מטרתו להיטיב את ההתאמה בין כל מטופל ומטופלת לאיש המקצוע המתאים ביותר עבורם.

    הנכם מוזמנים להכיר ולהתרשם מצוות המטפלים שלנו.
    במידה והנכם מעוניינים במטפל ספציפי, אנא ציינו זאת בעת פנייתכם למרכז.

    arrow-up.svg














      דילוג לתוכן